Hva er hemmeligheten som gjør at noen terapeuter alltid har nok kunder, mens andre har halvtomme avtalebøker?
Svaret er at de enten har jobbet lenge, og har bygget opp en stor kundeliste. ELLER at de jobber smartere - og utnytter mulighetene teknologien gir.
Dette gir deg muligheten til å "jukse".
Det finnes en snarvei: for deg som ønsker en bedre terapi-hverdag uten å måtte kaste bort masse tid på å prøve å finne ut hva som virker, og uten å måtte sette opp systemer som må jobbe sammen.
Det fungerer for alle terapeuter
som henvender seg til privatpersoner:
Samtaleterapi, Fysioterapi, Ostepati, etc.
Det vil fungere for deg.
"ALLE" er på nett i dag.
"Alle" har en smart mobiltelefon som kan lese nettsteder. Med "alle" mener vi 9 av 10 personer i Norge.
Derfor er det en selvfølge at du er til stede på nett, med din egen hjemmeside.
En hjemmeside kan være som å ha en egen selger som kontinuerlig selger dine tjenester, men de fleste har ikke det. De bommer.
Hvis du har en hjemmeside som feiler på ett av disse områdene:
..så mister du kunder hver eneste uke.
Dette er veldig dumt for deg, men heldigvis enkelt å fikse på!
Dvs. en hjemmeside som hele tiden henter inn nye kunder,
og hele tiden hjelper dine kunder til å bestille hos deg.
Du driver terapi fordi enkeltpersoner har behov for den. Hjelp din kunde til å bestille.
Oppskriften er enkel:
Dette kan virke vanskelig å få til, men vi vet akkurat hva du trenger å gjøre for at det skal fungere.
En god hjemmeside henter høyaktuelle kunder fra Google.
9 av 10 går til Google når de vil finne løsninger og hjelp til sine problemer. Både når de trenger noen å snakke med, eller noen til å fikse kroppen.
Dersom de ikke finner deg der, så er du helt uaktuell for dem. De vet ikke engang om deg.
Derfor trenger du en hjemmeside som klarer å rangere i toppen i Google.
8 av 10 nordmenn logger inn på Facebook minst en gang per dag.
Hvor er folk? - De er på Facebook.
Derfor MÅ din hjemmeside kommunisere med Google. Den MÅ gjøre det enkelt å dele din side, og få frem klikkvennlige visninger.
Hvorfor? - Fordi folk deler informasjon. Og når folk deler din hjemmeside, så ønsker du at det skal gi deg flest mulig nye besøkende.
Alle er skeptiske. Til "nye" terapier, eller til nye terapeuter.
Derfor må du ha tekster som inngir tillit, og overbeviser dine kunder om at det er riktig å bestille time hos deg.
Dette kan virke vanskelig, og til dels er det også. Men med gode spørsmål og gode maler gjør vi det enklere for deg å komme frem til hvordan din hjemmeside skal kommunsere deg.
Ingen bestiller time hos noen de ikke stoler på.
Det er derfor folk på Facebook spør om noen av deres venner "Vet om en god fysioterapeut" eller en annen terapeut.
Venner stoler på venners erfaringer. De stoler også på hva andre skriver om sine erfaringer. Både på ulike terapier, ulike terapeuter - og alt mulig annet.
Det finnes en del du kan gjøre for å påvirke din leser til å forstå at du er til å stole på. - Og dermed får du flere timebestillinger.
En hjemmeside som IKKE gir deg flere timebestillinger er ikke verdt å ha.
Du driver med terapi fordi du vil hjelpe, og fordi du vil tjene penger.
Derfor må du ta steget fra å tenke at "en hjemmeside er en hjemmeside", og til å forstå at din hjemmeside er et salgsverktøy:
Din hjemmeside MÅ skaffe deg flere kunder.
Du har følgende muligheter:
Du kan selvfølgelig selv velge hva du vil, men vi anbefaler at din hjemmesiden tilbyr minst to av mulighetene over.
Og det til en pris som er langt lavere enn det folk tror.
Vår lidenskap er hjemmesider som fungerer: Hjemmesider som hjelper våre kunder å få nye kunder.
Det er derfor vi driver med dette, og vi vil veldig gjerne gi deg et tilbud.
I mange år har vi levert hjemmesider til terapeuter. Alle typer. Og vi vet hva som skal til for at en kunde skal booke time hos deg.
Du må selvfølgelig stå for dyktigheten selv, men vi kan gi deg alt annet som skal til:
Ferdig webdesign tilpasset dine behov. Forslag til tekster. Bilder fra et rikholdig bibliotek.
(Ett av mange design vi har laget.)
8 av 10 nordmenn er på Facebook daglig. Derfor er det også viktig at din hjemmeside er integrert mot Facebook.
Din hjemmeside kan både se knallfin ut når den deles der, og også tilpasses slik at du får flere besøkende defra.
I tillegg er det kjempeenkelt å annonsere på Facebook med denne hjemmesiden. Den "snakker" nemlig med Facebook, og sier akkurat det du vil den skal si.
(Ett reelt eksempel på hvordan det kan se ut.)
Kanskje du har det slik som Kari, som opplevde et mas av telefoner fra folk som skulle bestille, kansellere eller flytte timer? - Folk som ringer mens du har kunde. Eller når du spiser middag. Eller har fri.
Med en online bookingløsning så flytter du avtaleboken din ut på nett. Du setter opp når du vil motta kunder, og kalenderen ordner resten.
Du kan logge på og se hvem som kommer i dag, i morgen eller om to uker.
Enkelt for kunden, og veldig enkelt for deg.
(Oversiktlig bookingløsning.)
Du blir ikke låst til at vi må gjøre endringer. Du kan bare logge inn og dra og slippe, redigere bolker, legge til nye sider etc selv.
Det er ingen begrensning på antall produkter eller tjenester. Du kan til og med ta i bruk den innebygde nettbutikken. Ingenting av dette koster noe ekstra.
Hos oss får du hjelp. Vi ønsker at du skal lykkes, og gir deg gjerne innspill på hjemmeside og strategier.
Du får tilgang til vårt supportforum der du også kan lese andres spørsmål og svar.